Håndstrikk

Div. strikk

Kjole i Duett fra Sandnes.Strikket i dobbel Fabel, Mønster i katalog nr.110/30.Snart ferdig med en trøye i Viking-melkegarn. Dukket frem fra en pose i dag.Sitteunderlag i Fritidsgarn fra Sandnes. N...

Jakke til meg.

 Denne jakken skal ha forstykker i ensfarget rød - grønn, bak turkis - lilla. Ermene er håndstrikket, resten skal strikkes på maskin.

Jakke fra Familien

Dette mønsteret sto i Familien 18/90Jakken er strikket i PT2/Finull. Det er min datter som har hatt tolmodighet til dette prosjektet.

Engel og nisser

Engel i Tove fra Sandnes, nissekone i Fritidsgarn. Oppskrift i Julehefte nr.0813.Fagstrikknisse m/klær strikket i PT5.

Nytt fra strikkepinnene

FB-sjal i Evilla kunstgarnSjal i Susanna. Brukt  ca. 135 gr. av et nøste på 350 gr.Sitteunderlag i Fritidsgarn, 50 gr. av hver farge.

Div. nytt i strikk

Karius i Regia bomull og Baktus-skjerf i Fabel fra Garnstudio.  Tunika i Lerke fra Dale.Blåfjell-lue str.6-9 år. Har ikke tovet ennå.

Min første Tawashi

Strikket av Anchor Magicline, forbruk 1 nøste (50 gr).

Noen som kjenner denne?

Er det noen som vet om det er mulig å få mønster til denne genseren eller hvem som har designet. Den er kjøpt i Rauland for mange år siden. På merket står det:  KG-produkt.

Calorimetri

Strikket i dobbel tynn Alpakka fra DSA.

Sokker

Strikket i Austermann fra Mauds garn.Denne er strikket i Regia stretch

Endelig

 Nå ble det et nytt kamera her og det måtte få noe rundt seg, det er strikket i Viking Natur.                                                                               

Selbuvotter

Selbuvotter strikket i Smart og Juvel.

Pannebånd

Strikket dette i Viking Colorado. Forbruk 1 nøste, lagt opp 14 m. Prisen ble kr.10,90

Lommetøfler

Lommetøfler i Viking Sportsragg.

Skjerf

Skjerf i Kidopale fra HP.

Jakke

Jakken min er ferdig.Strikket i Sandnes Soft Mohair.

Luer

Luene er strikket i Viking Toppgarn.Til en lue trengs 1 nøste av hver farge, har strikket 4 luer av 7 nøster totalt. (kr.97,30 - Ca. kr.25,- for en lue)

Skjerf

Skjerfet er strikket i Evilla kunstgarn, Midwest Moonlight Scarf. 

jakke

Jakke i Mandarin Fiesta, str. 1-2 år.

Jakke

Her er jakke som jeg strikker til meg selv i Sandnes Soft Mohair (utgått).

Sokker

Her er noen sokker som jeg har strikket, greit med noe som ikke tar lang tid og som kan strikkes uten mye hodebry.

Flaskenisse

Vinflaskenisse som venter på montering.

Sjal

Sjal i 100% ull